Retourbeleid & Terugbetalingsbeleid

Welkom bij Femke-boutique ! We streven ernaar om uw winkelervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vindt u ons retour- en terugbetalingsbeleid.

Retourbeleid

Retourbeleid

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken . Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren?   Wij helpen je daarbij!   Ruilen of retourneren is mogelijk tot 14 dagen na de leverdatum. Het ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig in de volgende 3 stappen:

1. Stuur ons een e-mail naar info@femke-boutique.nl met de reden van retour en de producten die je graag wilt ruilen of retourneren.

2. Stuur uw pakket binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug via een vervoerder naar keuze.

3.  Zodra   de goederen  in ons magazijn zijn aangekomen, zullen wij uw retourzending zo snel mogelijk in behandeling nemen . Onze retourafdeling houdt u per e-mail op de hoogte.

4.   Of download hier het retourformulier omlaag

FAQ

- Zijn retourzendingen gratis?

 De verzendkosten   voor het   retourneren   zijn  voor   uw   eigen rekeningafhankelijk   van het   koeriersbedrijf   en   het   land   van   waaruit   u   uw   pakket   retourneert      Deze retourkosten zijn ongeveer € 20,-.

 - Wat zijn de retourvoorwaarden?

 Ons retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden kunt retourneren.    Artikelen   moeten   ongedragen   en   ongewassen   aan   ons   worden   geretourneerd   ,   met   de kaartjes   er nog   aan   .

- Hoe lang duurt het om een ​​product te ruilen?

 Als   u   bij  het aanmelden van   uw   retour   aangeeft   dat   u   een   product   wilt   ruilen  ,   wij   zullen   dit   onmiddellijk   doen    Zo kunnen wij ervoor zorgen dat uw omruiling  binnen enkele dagen is   afgerond  

-   Wat   kan   ik   doen   als   mijn   vervangende   product   niet   meer   beschikbaar   is  ?

 Informeer bij de klantenservice naar uw mogelijkheden.   Wij laten u weten wanneer wij verwachten het product te kunnen leveren.   Als je al hebt geretourneerd en het product is uitverkocht, nemen wij contact met je op en zoeken we samen met jou naar een oplossing.

-   Waar   kan   ik   mijn   bestelnummer   vinden   om   mijn   retour   aan te melden   ?  

 Je bestelnummer kun je vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.   Dit   is   een   vijfcijferige   code   .   Indien u deze e-mail niet correct heeft ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder. 

- Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is?

 Helaas komt het wel eens voor  dat een product beschadigd raakt tijdens verzending  of  productie   .   Wij   verduidelijken  dit   uiteraard   graag   met   u._  ​   Stuur dan een bericht naar info@femke-boutique.nl met een foto van de klacht.   Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met u zoeken naar een oplossing.

- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?

 Vergeet niet om uw retourzending binnen 14 dagen vóór de retourdeadline in te dienen.   Mocht dit tegen de verwachting in niet mogelijk zijn, dan bieden wij u de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon.   Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

- Hoe lang duurt een terugbetaling?

Wij doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken . Zodra uw retourzending bij ons magazijn is aangekomen , verwerken wij deze binnen 10 werkdagen. ​Toen het pakket in ons magazijn arriveerde , Je herkent het aan het trackingnummer dat je ontvangt bij je retourzending . Vanaf dan gaan de 10 werkdagen in . Na de terugbetaling ontvangt u een overeenkomstig bericht .

Femke-boutique

    Dit beleid is van toepassing op alle aankopen gedaan bij Femke-boutique